« Tagasi

7 soovitust väikeettevõtjale kuidas muutustega kohaneda

Maailm on pööratud pea peale ja segadust on palju, kuid hea uudis on see, et leidub siiski üks asi, mis ei muutu – inimeste vajadused. Mida paremini inimest (kliente) kuulame ja mõistame, seda paremini kriisi üle elame.

Seega kõik, mis meie ümber elu muudab, muudab ka meie äri – nii tehnloogia areng kui raskemad ajad.

Siin on seitse lühikest soovitust näidetega, mida hetkel teha, loe täpsemalt SIIT. 
 

1. Ära karda muutusi ja ole paindlik
2. Arenda brändi ja ärimudelit
3. Kuula kliente
4. Selgita välja vajadused
5. Arvesta harjumustega
6. Koostöö
7. Heategevus

Iga raske aeg meie elus annab võimaluse üle vaadata väärtused – mis on tegelikult oluline ja mis mitte? Millega me täna hästi hakkame saame, millega peaks veel vaeva nägema? Kui hästi me oma kliente päriselt tunneme ja neid mõistame? Kas meie teenused on täna neile väärtust pakkumas ja oleme konkurentsivõimelised?

 

Kui varem on vastamiseks aega nappinud, siis nüüd tasub see aeg võtta ja enda kasuks pöörata.

Olgem terved, paindlikud, kuulakem ja hooligem!

Kliendiuuringud.ee juht ja turundusmentor