PAKKUMISE KÜSIMINE PAIDE LINN, KESKVÄLJAK 15 HOONE SISEARHITEKTUURI PÕHIPROJEKTI KOOSTAMISEKS

Lugupeetud pakkuja!

Kutsume Teid esitama hinnapakkumist Paide linn, Keskväljak 15 sisearhitektuuri põhiprojekti koostamiseks.

Tööde kirjeldus

Pakkuja peab koostama hinnapakkumise, mis sisaldab sisearhitektuuri projekti koostamist põhiprojekti staadiumis. Paralleelselt hangitava tööga toimub ka hoone teiste projektiosade projekteerimine (peaprojekteerija P.P. Projekteerimine OÜ). Projekteeritud lahendused ja tehnilised tingimused tuleb kooskõlastada tellija ja peaprojekteerijaga (sh eriosade paigutus jne). Sh tuleb osaleda ühistel töökoosolekutel koos peaprojekteerijaga. Ruumiplaneering on välja töötatud juba varasemas projekteerimise staadiumis. Nõrk-ja tugevvoolu paigutuse lahendab vastava eriosa projekteerija lähtudes sisearhitekti edastatud juhistele. Projekteeritav maht hõlmab kogu hoone mahtu korrustel 2-4.

Töö mahu ja hoone eelprojektiga on võimalik tutvuda siin!

Tellija eelistab industrial stiilis sisekujundus, samas tuleb arvestada töö käigus tekkivate ruumiliste eripärade ning erisoovidega.

Tööde mahtu kuuluvad:

1) Sisustuse planeerimine ning paigutamine ruumides 

2) Siseviimistlusplaan/tabel kõikide ruumide viimistletavate pindade kohta

3) Elektripaigaldise sisendi täpsustamine eriosa projekteerijale (pesade asukoht, valgusti tüübid ja tooted)

4) Avatäidete spetsifikatsioon (va välised avatäited)

5) Eritellimusmööbli joonised

6) Standardmööbli loetelu koos toodete piltidega

7) Santehniliste seadmete sisend eriosa projekteerijale

8) Kululoendi koostamine koos prognoosmaksumusega

 

Muud tingimused

Enne pakkumise tegemist võimalik tutvub pakkuja objektiga kohapeal. Hilisemaid pretensioone mahtude ja ettenägematute tööde osas ei arvestata.

Pakkuja peab omama piisavat pädevust. Pakkujal on lubatud kasutada alltöövõtjaid. Seejuures tagab pakkumuse esitaja tööde tähtaegse valmimise.

Tööd tuleb tellijale üle anda hiljemalt 15.11.2024.

Pakkumise esitamise tähtaeg: 15.08.2024. Pakkumine edastada e-postiga aadressile arenduskeskus@jarva.ee.

Nõuetele vastavate pakkumuste hulgast tunnistatakse edukaks madalaima kogumaksumusega pakkumus.

Pakkumus peab olema jõus vähemalt 90 päeva.

 

Maksetingimused

Tellija tasub tööde eest 14 päeva jooksul aktsepteeritud tööde vastuvõtmise akti alusel e-arve esitamisest arvates.

Tellijaga kooskõlastatud lisatööde eest tasub tellija töövõtjale vastavalt eelnevalt kokkulepitud tingimustele. Lisatööde tellimine ja nende eest tasumine vormistatakse kirjalikku taas esitamist võimaldavas vormis.

Tellija ei ole kohustatud tasuma töövõtja teostatud lisatööde eest, kui need olid kirjalikult kooskõlastamata enne töödega alustamist.

 

Lae alla hanke PDF

 

Täiendav info:

Kert Kaasik
SA Järvamaa esindaja
e-post: kert@aktrek.ee
tel: +372 5905 7970