Järvamaa Ettevõtete Akadeemias jaotatakse teavet kaubamärgikaitsest ja Scanpix`ist
18. mail toimub Türil järjekordne Järvamaa Ettevõtete Akadeemia seminar, kus räägitakse sellest, kes peaksid kaubamärgikaitsele mõtlema, antakse ülevaade olulisematest põhimõtetest hea kaubamärgi valimisel.
Samuti tutvustatakse, kuidas käib kaubamärkide registreerimine Eestis ja välisriikides ning vaadatakse, millised on kaubamärgiomaniku õigused ning kuidas käituda, kui neid on rikutud. Infot jagatakse ka Scanpix Baltics tegevuse kohta.
Oma teadmisi ja nõu jagavad pikaajaliste kogemustega Patendiameti kaubamärgiekspert Mari-Epp Tirkkonen ja patendivolinik Ingrid Matsina (AAA Patendibüroo). Lisaks tutvustab Enda Pärisma Scanpix Baltics tegevusi ja Järva Teataja peatoimetaja Tiit Reinberg räägib, milliste piltide kasutamine on rangelt keelatud.
Scanpix Baltics on suurimaks koostööpartneriks enamikule Baltikumi perioodilistele meediaväljaannetele, paljudele reklaamiagentuuridele, raamatukirjastajatele, internetiportaalidele ja televisioonikanalitele.
Kaubamärk on ettevõtte identiteedi lahutamatu osa. See võimaldab ettevõttel eristuda konkurentidest, saavutada positiivset mainet tarbijate seas ning kindlustada turupositsiooni. Hilisemate probleemide ja vaidluste vältimiseks on oluline oma kaubamärk sihtturgudel võimalikult varakult registreerida. Seejuures on oluline, et kaubamärgi valik oleks hoolikalt läbi mõeldud ning ei tugineks üksnes turunduslikele kaalutlustele.
Järvamaa Ettevõtete Akadeemia seminar toimub kell 12-17 Türi kogukonnamaja kohvik-restos „Ajatu" (Viljandi mnt 60, Türi linn).
Pane end seminarile kirja hiljemalt 16. mail SIIN.
Uudise koostas
Kristina Gudinas
Tootmisettevõtete koostöövõrgustiku koordinaator
SA Järvamaa
kristina@jarva.ee
Tel 503 9073