Kuidas kasutada digiturunduse tööriistakasti?

25. novembril kell 9 - 13 toimub Järvamaa Ettevõtete Akadeemia eriseminar. Digiturunduse ekspert Birgit Karus "näitab", mis on peidus digiturunduse tööriistakastis ja kuidas neid tööriistu kasutada.

Digitaalne olemasolu on tänases ettevõtlusmaastikus vältimatu olenemata sektorist, sest suurem osa meie info tarbimisest toimub Internetis. Ka B2B turg on liikunud suunda, kus erinevaid teenusepakkujaid leitakse Google või Facebooki vahendusel. Seega ei pääse ükski ettevõte sellest, et on vaja osata kasutada oma digiturunduse tööriistakasti.

Koos leitakse vastused küsimustele:
Kuidas valida digikanaleid?
• Kuidas hinnata, kas sinu koduleht on digiturundamiseks hästi üles ehitatud?
• Mis on miinimum pakett SEO & Google Adside osas, mis igal ettevõttel olemas olema peaks?
• Sotsiaalmeediakanalite eripärad: Facebook, Instagram, LinkedIn, Tiktok
• Mida teha täna sotsiaalmeedias kui orgaaniline levik on surnud? Kuidas leida sealt üles potentsiaalsed kliendid kuluefektiivselt?

REGISTREERI ennast seminarile

Uudise koostas
Kristina Gudinas
kristina@jarva.ee
tel 5039073